יום ראשון, 28 בפברואר 2016

תיק החתלה - חוות דעת

אז אחרי שהעלתי פוסט על קניית תיק ההחתלה המדהים שלי ופוסט נוסף על מה יש לי בתוך תיק ההחתלה המדהים הזה ולאור מספר בקשות- הגיע הזמן לכתוב חוות דעת על התיק עצמו. 
מובן לי- שאחד החסרונות הגדולים ביותר לקניה באינטרנט - הוא שאנחנו הרבה פעמים פשוט לא יודעים בדיוק מה נקבל. אנחנו אוהבים למשמש וללטף כל מוצר שאנחנו פותחים את ארנקנו בשבילו ולא קל לנו לוותר על החוויה הזאת. לשם כך המציאו את חוות הדעת! (אני נעזרת ב-reviews לא מעט- גם בבלוגים וגם ב-youtube וממליצה לכם לאמץ הרגל זה לפני שאתם רוכשים מוצר יקר ומיוחד במיוחד ברשת).
ולשם כך אני פה למעשה. בפוסט הזה, (ואם יהיה מוצלח אז גם בנוספים על עוד מוצרים לבקשתכם) אנסה לתאר לפרטי פרטים את התיק כדי שאלו מכם שמעוניינים בו- ידעו מה הם מקבלים.

אז נתחיל-
מדובר בתיק CAROLINE של חברת Storksak הבריטית. הוא מגיע בגרסת עור (שחור וקאמל) וגרסת ניילון (שחור ופעם היה סגול כהה) עם רוכסנים (גדולים, איכותיים וטובים) בצבע פליז (וסרט דמוי עור נוח לכל רוכסן שעוזר לפתיחה וסגירה).
אני הלכתי על גרסת הניילון גם בגלל המחיר (הרבה יותר זול מהעור) ובעיקר בגלל שהיה נדמה לי נוח יותר לנקות ניילון מעור. ואכן אפשר לנגב כל לכלוך מהתיק בקלילות (גם מבפנים וגם מבחוץ).
התיק מגיע עם משטח החתלה רב פעמי מאוד נוח, מרופד היטב ודי גדול (יצא לי לא מעט להשתמש בו) וגם אותו ניתן לנגב בקלות ואפילו לכבס אם צריך. בנוסף מגיע התיק עם נרתיק בקבוק יחיד (שומר על טמפרטורה לבערך 4 שעות) וארנקון קטן מחובר לדברים אישיים.
הוא גדול ומכיל בתוכו כל מה שרק צריך אבל לא גדול מידי ומסורבל (גובה 34 ס"מ, אורך 47 ס"מ ורוחב 14 ס"מ).
אה! ויש לו גם חיבור לכל סוגי העגלות עם סקוטצ' built in. שווה! (וחוסך כסף).
הוא לא תיק החתלה זול. אבל בשביל התמורה (תיק יפהפה וסופר איכותי) הוא שווה כל שקל. ביחוד שהוא יכול לשמש בהמשך כתיק נסיעות מעולה!

כדי לא להסתבך עם תיאורים מילוליים חשבתי שהכי נכון יהיה להראות את זה ויזואלית - כמו תמיד:
תיק החתלה שחור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה